Facebook ettevõtte kodulehena – kas sellest piisab või on sul päris kodulehte vaja?

Kui oled oma ettevõttega alustamas, võib tunduda, et Facebooki lehe tegemine on piisav. See on lihtne, tasuta ja esmapilgul justkui kõigile nähtav. Aga kas Facebook ettevõtte kodulehena ikka täidab kõik need vajadused, mida üks kasvav ettevõte vajab?

Selles postituses uurime, millal piisab sotsiaalmeedia kontost ja millal on mõistlik teha samm edasi – oma päris kodulehe suunas.

Mida suudab (ja ei suuda) Facebook ettevõtte kodulehena?

Facebook ettevõtte kodulehena võib olla hea stardiplatvorm – see võimaldab sul nähtav olla, jagada postitusi ja suhelda klientidega. Sa saad sinna lisada pilte, hinnakirju, kontaktinfo ja jagada postitusi. Aga see platvorm ei kuulu sinule. Facebook võib igal ajal muuta oma reegleid, algoritme või isegi piirata sinu lehe nähtavust. See tähendab, et sa ei kontrolli tegelikult, kuidas ja kellele su äri nähtav on.

Lisaks on Facebooki leht kõigile sarnane. Sul ei ole võimalik luua ainulaadset kujundust, ülesehitust ega sisuesitlust, mis sobiks just sinu brändiga. Kui soovid rohkem vabadust, paindlikkust ja usaldusväärsust, jääb ainult Facebookist väheks.

Oma koduleht = sinu kontroll

Koduleht kuulub sulle. Sina otsustad, kuidas see välja näeb, mida seal näidata ja kuidas kliendid seal liikuda saavad. Soovid lisada broneerimisvormi? E-poe? Blogi? Või lihtsalt jagada põhjalikku infot oma teenuste kohta? Kõik see on võimalik. Lisaks saad mõõta külastajaid, testida erinevaid lähenemisi ja kasvatada oma e-posti listi.

Hea koduleht töötab ööpäevaringselt sinu kasuks – see on nagu püsiv visiitkaart, müügiesindaja ja abimees ühes.

Kas usaldusväärsus on oluline? Siis vajad kodulehte

Mõtle hetkeks, et oled ise klient ja otsid teenust – näiteks massaaži, veebidisaini või aiatöid. Kui leiad ainult Facebooki lehe, võid mõelda: Kas see on ikka tõsine tegija? Oma koduleht näitab, et ettevõte võtab ennast ja kliente tõsiselt. See aitab sul eristuda, näidata professionaalsust ja tekitada usaldust.

Ka paljud koostööpartnerid või B2B kliendid eelistavad ettevõtteid, kellel on koduleht olemas.

Tahad, et sind leitakse Google’ist?

Kui klient otsib Google’ist näiteks küünetehnik Tallinnas või raamatupidaja Pärnus, siis Facebooki leht ei tule esimesena välja. Google armastab hästi optimeeritud kodulehti. Kui sul on oma veebileht, saad kasutada märksõnu, mis aitavad klientidel sind kergemini leida. Ilma selleta jääd nähtavusest ilma – isegi kui su teenus on väga hea.

Parim lahendus: Facebook + koduleht

Tegelikult ei pea sa valima ühe ja teise vahel. Ideaalne on kasutada mõlemat. Facebook on suurepärane koht, kus suhelda, postitada pilte ja hoida ühendust jälgijatega. Koduleht on aga sinu ametlik „kodu“, mis annab sügavama ja usaldusväärsema mulje. Kui need kaks koos töötavad, on tulemus palju tugevam.

Kokkuvõtteks: mõtle oma äri tulevikule

Kui oled seni kasutanud vaid Facebooki ettevõtte kodulehena, tasub korraks peatuda ja mõelda: kas see toetab sinu kasvu, usaldusväärsust ja tulevikku? Koduleht annab sulle palju rohkem kontrolli ja võimalusi. Kui soovid arutada, milline lahendus just sulle sobib, siis kirjuta mulle. See ei pea olema kallis ega keeruline – ka lihtne, hästi tehtud koduleht annab suure eelise.

Soovid lihtsat, taskukohast kodulehte oma ettevõttele?

Aron Lätt logo nimega
Scroll to Top